יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

מעבדות טובות לתיקון מסך אייפון 4


לקנות אייפון או גלקסי? זו השאלה.
בשנים האחרונות, במיוחד לדור הצעיר, סלולרים הם באופן חד משמעי אחד מהגילוים התורמים. בעזרתם אנו יכולים להיות בצורה קבועה בקשר טלפוני עם האנשים שאנו תמיד צריכים - ההורים, המכרים ולפעמים לצערנו הרב גם עם הבוס בעבודה.

אך היום אנו חיים בתקופה טכנולוגית מיוחדת - זמן הסמארטפונים, זמן בו הטלפון הוא הרבה יותר מעוד אמצעי אלקטרוני הוא מחשב, הוא מצלמה משוכללת, הוא יומן ולמעשה חוץ מלהזמין לנו פיצה כבר אפשרי לשלוט ולנהל דרכו די הרבה דברים.

לקבוצת האביזרים המשפיעים והפרקטים של התקופה הזו אפשר ודאי להוסיף את הטבלט. אותו "כלי" גאוני שיכול ממש בקלות להיות תחליף של ממש למחשב נייד או נייח ולעזור לנו בביתינו ובמשרד ובעיקר גם לפנאי והנאה.

אולם בדומה לדברים אחרים שלהם הורגלנו- שלכל יתרון יש חסרון, לצער כולם ככה גם עם רוב הסמארטפונים והטאבלטים. הם שימושיים ונוחים, אך במרביתם של המקרים רכישתם ותחזוקם מסתכמים בהוצאה יחסית גדולה.

תיקון מסך אייפון 4 ודברים חשובים נוספים
ישנן לא מעט תקלות במכשירים מהסוג הזה: בעיה בשמע, מהירות תגובה איטית וזו רק ההתחלה. בעקבות התלות הגבוהה שיש לנו בסמארטפונים והטאבלטים חשוב להביא אותם לתיקון במקום איכותי. על כן אספתי בשבילכם מספר טיפים מעולים בתחום המהותי הזה:

לבחור נכון מעבדה - מומלץ לבדוק שמהעבדה שתבחרו היא באמת איכותית ומוסמכת כלומר, שמי שעובד בה הם בעלי ניסיון מוכח ויכולת מקצועית ולא ילדים בני עשרים שבטוחים לחלוטין שהם יודעים כל מה שיש לדעת.

רכיבים חלופיים - בנושא זה אין מקום להתפשר ורצוי לברר היטב שהם משתמשים ומתקינים רק חלקי חילוף מקוריים בלבד.

אחריות על התיקון - יש מקומות שנותנים אחריות כוללת או חלקית ויש מעבדות שלא, על כן כדאי לברר על נושא זה לפני שמשאירים את המכשיר.

שמרו עליהם
כפי שכבר בטח הסקתם, שגם כשמדובר במכשיר כמו אייפון 4 שימוש עדין הוא הפתרון. זאת אומרת שמירה ותחזוק נכון של הטאבלט או סמארטפון מאפשרים למנוע חלק גדול מהבעיות והתקלות. אמצעים כמו מדבקת הגנה למסך ומגן או כיסוי טוב מסוגלים להאריך משמעותית את חיי הטבלט, וברור כשמש שגם יחס עדין והימנעות מנפילות ומים, כי בסופו של דבר, מדובר במיני מחשב.

במידה שעדיין אתם צריכים ומחפשים חומר על טאבלטים והמלצות בדוקות על מעבדות וטכנאים איכותיים בארץ הקליקו כאן או כתבו אליי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה