יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

בחירת קופה רושמת לעסק

אל תתן לאחרים לעקוף. על אפליקציות ושירותים מיוחדים. מהו המרכיב הכי קריטי עבור בעל עסק: תודעת שירות גבוהה? ייתכן. מיתוג? לא בהכרח. כסף, מן הסתם! זה ברור לגמרי, פתחת את העסק במטרה להרוויח. מה יותר דחוף מספירה וניהול נכון של הכסף שנכנס?

שיטות תשלום מועדפות
הקופה הרושמת ומסלקת אשראי הן בד"כ האסטרטגיות האהודות על חנויות ומסעדות, אך כיום התוודענו לחידושים רבים, ואחוז גדול מהעסקים פועלים אפילו עם קופה רושמת והמון פתרונות טכנולוגיים נוספים.

אך מהי השיטה המיטבית? מה טוב יותר עבורך, מנהל העסק ברמה הכספית ומבחינת יעילות השירות? אי אפשר לענות על שאלות כאלו, מפני שלעסקים בעלי אופי מסויים - יש יעדים מסויימים. בכתבה זו אדבר על האפשרויות השונות והפתרונות העומדים לרשותכם.

מגדילים את ההכנסות
קיימים מספר חידושים, שחוץ מהתועלות הטכנולוגיות שלהם, יעזרו לך אפילו לייצר אקסטרה הכנסה עבור העסק שלך; בין אם ע"י עמלות שהשירות מחייב וגם הודות להגדלת הטראפיק לעסק שלך. לא חשוב אם החלטת להתקיןמיני-כספומט בחנות ואף אם אתה משתמש במערכת "פריפייד", תמצא מגוון חידושים, אשר יאפשרו לך להגדיל את הרווחים. למעוניינים, כנסו וקראו עוד.

הקלה בעבודת הניהול
עוד מעלה של החידושים הנ"ל היא ההקלה על עבודת הניהול - מההיבט של המידע הנגיש להנהלה. בין היתר, אפשר לעשות שימוש באפליקציות IPAD ומערכות סליקה מתקדמות במטרה לסכם דו"חות חודשיים, לערוך פיקוח על הספק העובדים, וכן אף לעזור בעבודתם של העובדים השכירים - בייחוד אם הם עובדים פרונטאלית לפני לקוחות או לחלופין, בלוגיסטיקה.

כמו שסיכמנו קודם, לכל בית עסק יש יעדים שונים, ואני לא מתיימר לתת לך ייעוץ עסקי, אך פה ושם שווה להוציא מעבר למתוכנן על פתרון שיוכל להגביר את התועלות ולהעצים הכנסות. יתכן כי רוב הפתרונות הטכנולוגיים יהיו יחסית יקרים, אך רובם ככולם שווים את ההשקעה.
אשמח לדעת על עוד עצות המתייחסות לעוד חידושים טכנולוגיים. עובדים זוטרים - הָציעו כמה רעיונות למנכ"ל, ואולי גם תצליחו להקל על העומס שלכם ושאר העובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה