יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

מציאת אולם אירועים לחתונה קטנה


מתכננים אירוע וצריכים הכוונה?
הפנטזיה של כולם היא חגיגה בלתי נשכחת, אולם מה למעשה אורחים זוכרים? החליפות, הקינוחים, השירות, ובעיקר את האולם. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אבל לרוב האנשים אותם מאפיינים חשובים, וכמובן על המרכזיים נשתדל לשים דגש נוסף.

בוחרים מיקום לאירוע


האולם שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בכפר שמריהו תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בשקיעה בים תשקף אופי שובב, אולם ארועים הדור ירמוז על עושרכם בעוד גן אירועים קטנטן ירמוז על חמימות.

זכרו שהכי פשוט לחלום על אירוע יוקרתי ומדהים, אבל קורה לפעמים שלאחר שלב התכנון מבינים בעלי הארוע שלצערם זה לא מה שהם רוצים. אז לפני שאתם סוגרים אולם או גן אירועים תחשבו מעבר לפנטזיה אם באמת ובתמים המקום הזה באמת משקף אתכם. עומדים לערוך אירוע? לחץ כאן.

בחירת התפריט לאירוע

בביטחון חד משמעי אחד המרכיבים המרכזיים ביותר הוא האוכל שיוגש בארוע. זה אולי נשמע די יומרני, אבל מרבית המוזמנים משתוקקים להינות ומה שחושב להם הוא האוכל שיוגש בארוע.

לפני שאתם מחליטים על מנות תבדקו לעומק מיהם האנשים שיהוו את הנתח הגדול ביותר בחגיגה שלכם. אם למזלכם מדובר באנשים מהמעמד האמצעי, חסידי האוכל הביתי, תלכו לכיוון של מנות פשוטות יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר בחברה צעירים משנקין רצוי לשקול אוכל טבעוני, אם זו בכלל מסיבת צעירים ומרבית האורחים יהיו בה נערים ונערות אז עדיף למצוא תפריט ילדותי יותר הכולל ההמבורגר, צ'יפס ועוד.

יעזור לכם אם תזכרו כי בלתי אפשרי לרצות את כל המוזמנים, לפיכך כדאי לשלב מזון מורכב ופשוט, מסחרי ויחודי. בדרך זו יהיו לרוב האורחים הרבה אופציות להחליט מהם. בסופו של דבר, כדאי שיהיו לכם הרבה אופציות מאשר רק כמה מנות בודדות.

עיצוב הארוע

אם נותר לכם מעט זמן ואתם מעוניינים לגרום לתחושת וואו אצל האנשים בארוע שלכם, תחשבו על רעיון , משהו מיוחד וחדשני ובעיקר משהו שחשוב לכם שרוב האורחים יבינו. בדומה לבחירת הגן, גם כן הסגנון היחודי הוא חשוב.

בכל מה שקשור בזה לחלוטין הכל לגיטימי; ניתן ליצור הכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על רק דברים מסוימים; צבעי האירוע (ארוע בכתום, עיצוב בשני צבעים), נוף מלאכותי (דקלים, ציפורים) עיצוב הפרחים וכו', רק תיתנו לעצמכם לדמיין. ידוע שלא אחת שחגיגה אישית משתנה והופך לגם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, לכן ברגיש בנושא רגיש זה, זה מקומכם לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

מודאגים לגבי אולם אירועים לחתונה קטנה?

הבחירה הכי קלה היא לנסות לרצות את כולם, אך שלא תשכחו שבסופו של יום זה היום החשוב שלכם. אם יש נושא שאתם ממש לא מוכנים לבטל אותו למרות שהוא, מפריע לאחרים, היו נחושים. תסבירו ליקיריכם בדרך הכי נעימה שאפשר שזה עם כל הכבוד ההחלטה שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שבאמת מעיד על אישיותכם.

אתם, עדין צריכים עוד פרטים על נושא זה חפשו את מאמרינו האחרים, וארגנו לכם ארוע מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה