יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

הובלות בפתח תקווה ומרכז הארץ


יש! עוברים!


למרבית האנשים מעבר דירה הוא תהליך מרגש מאוד. מדובר על שלב טוב מאוד לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, לעשות קצת סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעוברים דירה חשוב לבחור בקפידה חברה מנוסה ואמינה שתוביל לנו את החפצים שאספנו כל חיינו , שתוכל לאפשר לנו מעבר נוח כמה שאפשר.

מה צריך לבדוק כשמחפשים הובלות בפתח תקווה?
הרכיב הראשוני שרוב האנשים יבדקו הוא מחיר ההובלה. המחיר בהחלט מהווה מרכיב מרכזי בבחירת חברת הובלה עבור מרבית האנשים, אך האם מחיר נמוך מהווה במרבית הפעמים את ההצעה הכי טובה עבורכם?

אל תראו מופתעים אם קיבלתם הצעה עבור הובלה לכלל הציוד עבור שמונה מאות שקל וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע בחור בודד עם טנדר מלא דפיקות. בדומה לזה שלא הייתם שמים את האוטו שלכם בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, למה תרצו לתת את רכושכם באחריותו של מוביל סתמי, גם אם הוא זול.

כל הדרכים להובלה בטוחה
במידה ואין לכם ניסיון עדיף ואפילו חובה לבדוק מספר הצעות. בביצוע השוואה בין מס' חברות תקבלו מושג מה כל חברה ממוצעת נותנת ובאילו מחירים, כך יתאפשר לכם להבין מה מקבלים בכל מחיר ולהבין איזה מחיר אתם יכולים להוציא ולהבטיח שתקבלו את הטוב ביותר במחיר הזה, רוצים עזרה במציאת מוביל? לחץ כאן לפרטים נוספים.

אם תבדקו הצעת מחיר ההבדל יתבטא ב:

ניסיון והמלצות - חברות הובלה הפעילות בתחום תקופה ארוכה מעסיקות פועלים מיומנים שיודעים את עבודתם ועובדים בצורה יעילה ומהירה תוך כדי טיפול מסור בחפצים הפרטיים שלכם. לחברות הובלות אלו מס' רב של לקוחות והן יכולות להראות מס' גדול של המלצות.

ביטוח ואחריות - שימו לב שרוב מההצעות הזולות שתקבלו בכלל לא מזכירות אף סעיף הקשור לביטוח. בזמן העברת תכולת בית כדאי להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף כזה ולשאול מה גג ההתחייבות כדי שתהיו רגועים.

כלי התובלה ומס' האנשים - חברות מסודרות יגיעו עם משאית בהשוואה לכאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יבואו לבד עם טנדר שבמידה והזדמן מזלכם הוא בעל כיסוי ברזנט. חברות הפועלות כדרך קבע יתנו לכם צוות מיומן ומקצועי בעל לפחות 3 אנשים, תלוי מה דורשת הובלה - דבר הגורר שירות וטיפול טוב יותר בתכולת הבית שלכם.

אספקת שירותי מנוף - שימוש בשירותי מנוף יגרום לתוספת מחיר ובחלק מהמקרים לא תהיה לכם אפשרות אחרת אלא להשתמש בו בשל דלתות צרות. למרות האמור, כדאי לשקול את השירות הזה גם כשלא מוכרחים בגלל שזה חוסך זמן רב ומונע אפשרות של פגיעה ברכוש שלכם בעת העברת הפריטים במסדרונות צפופים.

בשאיפה שנתתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה למציאת הצעת הובלה הוגנת ומשתלמת. חושבים שאתם צריכים עוד טיפים לבחירת מובילים במחיר מציאה? גלשו לאתר הבא ותוכלו להנות ממגווןהמלצות ומידע אשר יעזרו לכם לעבור את יום ההובלה ביתר קלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה